Επέστρεψα με... Βραβείο!


Μετά από τόσο καιρό που με χάσατε και σας έχασα επέστρεψα! 
Μπαίνω λοιπόν ανυποψίαστη και βλέπω ότι η Tante Kiki με τις υπέροχες συνταγές της μου είχε απονείμει το δεύτερο μου blogo-βραβείο και την ευχαριστώ πολύ! 
Και ως είθισται θα απονείμω με τη σειρά μου το "Interesting Blog(ger) Award" σε άλλα μέλη της blogo-γειτονιάς.

Το βραβείο για το πιο ενδιαφέρον blog/ blogger πηγαίνει..... (ντρρρρρρρρ!!!!)

στο ΛΥΧΝΟ ΚΑΙΟΜΕΝΟ γιατί λατρεύω το γράψιμό της
στη Louna γιατί πάντα θα διασκεδάζω να την διαβάζω
στη Λευκή Φλου γιατί από τότε που προστέθηκε το κάτασπρο κουστούμι της και τα λινά παπούτσια στην γκαρνταρόμπα μου ξεκίνησα να καταχωρώ στα αγαπημένα τα αγαπημένα μου blogo-σπιτα
στην Ψυχανα-κω-λυόμενη γιατί ξέρεις κάτι? Ο μέσα μας κόσμος και η "τρέλα" του καθενός μας είναι πιο αληθινή και ενδιαφέρουσα από πολλά πεζά καθημερινά
στις καινούριες μου φίλες από το friend's happy hour
στην τρελή ψωνάρα Viviana 
στο γκρινιάρικο μαρουλάκι που παρόλο που γκρινιάζει λίγο θα είναι πάντα ευχάριστο να τη διαβάζεις
στην αθεράπευτα αθεράπευτη γιατί δεν είναι πάντα κακό να είσαι αδιόρθωτος
στην απλά υπέροχη _ntinti_
στην Kathy writer γιατί ξέρει να μας αγγίζει με τα κείμενά της...

Και δεν έχει τελειωμό αυτή η λίστα! 
Σας ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή σας, που με επισκέπτεστε και με διαβάζετε! 

Σχόλια

  1. Είδες που τελικά έχεις έμπνευση για γράψιμο?
    Έστω κι αν αυτή αφορά να μοιράσεις βραβεία?
    Άντε...και σ΄άλλα.
    Καληνύχτες και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ! :)
    Ναι τελικά ίσως και να χρειάζεται και μια περίοδος ανάπαυλας! :)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστω πολυυυυυυυυ!! Αργησα μα ηρθα να το παρω!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και απο εδώ κυρίως για τα καλά σου λόγια!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μικρή Μεγάλη σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Εκτιμώ πολύ αυτό το βραβείο και, σου μιλάω ειλικρινά, είναι το πιο όμορφο βραβείο που έχω κερδίσει ποτέ, διότι το πήρα μέσω της δημιουργίας μου! Και να θυμάσε κάτι: η Φλου δεν ξεχνάει ποτέ ό,τι της κάνουν, διότι ξέρει να εκτιμάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ, μικρή Μεγάλη, το είχα βάλει και στο blog μου αλλά σβήστικε καταλάθος...τώρα το έβαλα πάλι http://anamesasthnomixlh2.blogspot.gr/ (θα το δεις στα δεξιά)
    Και πάλι ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Δημοφιλείς αναρτήσεις