Σάββατο, 23 Απριλίου 2011

Μα τις 1000 φράουλες!!!



Ξαφνικά ανοίγω τα μάτια μου και είμαι σε ένα ροζ δωμάτιο με τοίχους από μπισκότα και μαρμελάδα φράουλα. Ανασηκώνομαι και βλέπω ότι είμαι ξαπλωμένη σε μια τεράστια πλάκα σοκολάτα φράουλα και σκεπασμένη με το περιτύλιγμα... και δίπλα μου έχω ένα χωνάκι παγωτό φράουλα για κομοδίνο και μια φράουλα για πορτατίφ!
Σηκώνομαι και..... τι γίνεται εδώ; Τα ρούχα μου είναι το περιτύλιγμα από καραμέλα φράουλα και στα αυτιά μου φοράω τις καραμέλες; Προχωράω να βρω την πόρτα.... Ουπς.... έσταξε πάνω μου μαρμελάδα φράουλα από το ταβάνι. 

Ανοίγω την πόρτα και μπαίνω σε ένα άλλο δωμάτιο. Αυτό πρέπει να είναι το σαλόνι. Μα ναι έχει ένα τεράστιο κέικ με φράουλα για καναπέ και η στοίβα με τα μπισκότα στη μέση πρέπει να είναι το τραπεζάκι! Και ο πολυέλαιος από ροζ ζαχαρωτά και φράουλες ακριβώς από πάνω δείχνει αρκετά δελεαστικός...

Πιο μέσα βλέπω την κουζίνα. Παντού φράουλες! Φράουλες απλές, φράουλες με καραμέλα, μαρμελάδα φράουλα, παγωτό φράουλα, γλειφιτζούρια φράουλα, καραμέλες, σοκολάτες μπισκότα, κέικ, τούρτες.... Όλα με φράουλα! Μέχρι και ο καφές εδώ έχει γεύση φράουλα!

Μα πού είμαι; Πώς ακριβώς βρέθηκα εδώ; Τι θα κάνω με τόσες φράουλες; Άσε που το πάτωμα θέλει σφουγγάρισμα... Έχει γεμίσει μαρμελάδα που στάζει από τα ταβάνια και τους τοίχους! Και το κρεβάτι έχει αρχίσει να λιώνει. Κάνει ζέστη, δεν είναι εποχή για σοκολατένια κρεβάτια τώρα! Το ίδιο και το παγωτό- κομοδίνο.

Και πριν προλάβω να καταλάβω τι συμβαίνει με ένα δυνατό θόρυβο πέφτω από το κρεβάτι μου στο πάτωμα. Μάλιστα κοιμόμουν και ονειρευόμουν τις φράουλες που έφαγα χθες. Όμορφα ήταν πάντως! Σηκώνομαι από το πάτωμα. Άουτς... Χτύπησα το κεφάλι μου.   Πφφφφφφ.... ωραία μέρα! Μάλλον θα προτιμούσα το "φραουλόσπιτο" κι ας έσταζε μαρμελάδα! Και τώρα πως γυρνάνε πίσω; Και ξαφνικά ακούω κάτι να λέει: "Αν το θέλεις η ζωή σου μπορεί εύκολα να γίνει σαν μια γλυκιά κατακόκκινη φράουλα!". Μπορεί; 

Πάω στην κουζίνα, ανοίγω το ψυγείο και παίρνω τις υπόλοιπες φράουλες. Βγαίνω στην αυλή και η μέρα είναι υπέροχη. Φοράω ό,τι πιο ροζ έχω και βγαίνω έξω. "Σε μισή ώρα στο πάρκο" λέω βιαστικά στο τηλέφωνο. Περπατάω χαμογελαστή κάτω από τον ήλιο. Τελικά ναι, ίσως και να μπορεί. Ίσως η ζωή μου να είναι ακριβώς έτσι, γλυκιά και κατακόκκινη σαν φράουλα, και απλά να μην το συνειδητοποιώ!

4 σχόλια:

  1. Έτσι είναι!
    Γεμάτη φράουλες.
    Αρκεί να σηκωθείς να πας στο ψυγείο να τις πάρεις και να τις φας έπειτα χωρίς να σκεφτείς οτι παχαίνουν.
    Με λίγη ζάχαρη ή χωρίς.... Και με πολλή καλές είναι...
    Χαίρομαι για σένα πολύ-πολύ.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν χρειάζεται καν να σκεφτείς ότι "παχαίνουν" τις "τρως" και είσαι ευτυχισμένος!!! :)

    Τα φραουλοφιλιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα πολύ ωραίο όνειρο!
    εγώ πάλι λόγω νηστείας ονειρεύομαι μεταξύ ύπνου κ ξύπνιου σοκολάτες γάλακτος και διάφορα αρτίσιμα :ο

    Μου άνοιξες την όρεξη!
    Καλά να περάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχα... Σε νιώθω!!!
    Εγώ φέτος νηστεία γιοκ οπότε αρτύσιμα, νηστίσιμα το ίδιο και το αυτό!!!
    Επίσης καλά να περάσεις!!!
    Καλή Ανάσταση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...