Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2010

Ένα χρόνο πριν...



..... ήταν η πρώτη μου ανάρτηση σε blog: "Μένουμε στη βιτρίνα" (06/12/2009)

Έγραφα από μικρή χωρίς να ξέρω αν όλα αυτά είχαν κάποια αξία. Παρόλα αυτά συχνά ήταν ανακουφιστικό. Χαρτιά, τετράδια, ημερολόγια κρυμμένα σε κουτιά και βιβλιοθήκες ή απόρρητα αρχεία στον υπολογιστή μου. Τα έκρυβα καλά πάντα αυτά που έγραφα μην τα δει κανείς και μαζί μ' αυτά δει και την ψυχή μου. Και πιο πολύ φοβόμουν την κριτική των άλλων γιατί δεν ήταν τυχαίες λέξεις γραμμένες σε μια στιγμή ανίας. Άλλοτε παιδιάστικα και άλλοτε πιο σοβαρά όμως πάντα ήταν "εγώ". Και είναι εύκολο για κάποιον να κρίνει ένα απλό κείμενο μα σκληρό να κρίνουν την ίδια σου την ψυχή.

 Και τελικά μετά από μια τυχαία αφορμή και μια μικρή παρακίνηση σταμάτησα να κρύβω τα κατεβατά και τις αλλόκοτες θεωρίες μου σε καταχωνιασμένα τετράδια και ημερολόγια και ξεκίνησα να δημοσιεύω τα κείμενά μου, να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας και να σας ζαλίζω! Έτσι απλά αποφάσισα να τις δείξω και σ' εσάς! 

Μετά από μια μικρή αποχή από το πρώτο μου blog επανήλθα σε αυτό και πλέον μετράω συνολικά 30 αναρτήσεις (λίγες μάλλον)! Κι έτσι συνεχίζω να αναλύω τις περίεργες θεωρίες μου και να ταξιδεύω μεταξύ νοητού και πραγματικού!

Δεν ξέρω αν έχω κάποιο ιδιαίτερο χάρισμα όμως για μένα είναι μία κάποια διέξοδος από την ασφυκτική πραγματικότητα. Κι ίσως ο εσωτερικός μου κόσμος είναι περισσότερο πνιγερός κάποιες φορές όμως με το να γράφω μου δίνεται μια ιδανική φυγή τη στιγμή ακριβώς που τη χρειάζομαι. Κι είναι πολλές φορές όλα αυτά που θέλω τόσο πολύ να τα φωνάξω μα διστάζω. Είναι κατά κάποιο τρόπο λύτρωση από όλα τα εσωτερικά μου αδιέξοδα και μπορώ με τον πιο περίεργο τρόπο να βρω λύσεις εκεί που δεν φαντάζομαι. Γιατί μπορεί ένα απλό (για τους άλλους) κείμενο να σε αποφορτίσει από όλη την πίεση που νιώθεις και να την κάνει να ξεχυθεί προς τα έξω σαν ένα κύμα λέξεων και δακρύων. Το ιδανικό αντικαταθλιπτικό. Κάποιες φορές μου φαίνεται παράξενο και άλλες το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο. 

Και επειδή πάντα είναι καλύτερα να μοιράζεσαι τα σημαντικά πράγματα, χαίρομαι που σας βρίσκω εδώ και ονειρευόμαστε παρέα τους δύο τελευταίους μήνες!

 Και μια συμβουλή αγαπημένοι μου αναγνώστες και bloggers: 
Συνεχίστε να γράφετε και να ονειρεύεστε! 
"Σώζει ζωές"!

Κι εγώ για να σας ευχαριστήσω σας κερνάω τούρτα!  

Καλή όρεξη

11 σχόλια:

  1. Εύχομαι πολλές πολλές δημιουργίες με υγεία και δύναμη!!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Μικρή μεγάλη μεγάλωσε κατα ένα χρόνο....
    Να συνεχίσει,λοιπόν, να μεγαλώνει τόσο όμορφα, να συνεχίσει να μας ταξιδεύει με τις τόσο όμορφες αφηγήσεις της.
    ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαιρομαι παντα γιατι νιώθω πως τα Καλυτερα ΔΕΝ γραφτηκαν ακομη!....

    Υπεροχη Μικρή μου....
    αφηνω φιλιά..... πάνω σε κάθε λέξη που εκμυστηρεύεσαι στο αυτάκλι της συγκίνησης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μικρή Μεγάλη και χρόνια πολλά στη συνήθειά σου.
    Είναι και για 'μένα το ίδια λυτρωτική και παρόλο που είμαι πολύ καινούρια ήδη έχω αρχίσει να βλέπω θετικά αποτελέσματα.
    Ηρεμία και καλή διάθεση μου έχει προσφέρει η ενασχόληση με το μπλογκινγκ είτε γράφοντας είτε διαβάζοντας κείμενα.
    Καλή σου μέρα!
    ΑnD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνέχισε να γράφεις κοριτσάκι μου, είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις, μοιάζουμε πολύ στους λόγους, στα αισθήματα...
    απλά συνέχισε!!
    Παίρνω το κομμάτι μου και φεύγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έπεσα πανω ή καλυτερα μεσα στο σπιτακι σου ενα χρονο μετα τη δημιουργια του.. χρονια σου πολλά!
    Και πολυ πολυ δημιουργικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά στο υπέροχο μπλογκ σου... Εύχομαι να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις με τις σκέψεις σου για χρόνια ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ θα πάρω το ακτινίδιο-μια και κερασάκι δεν βλέπω- Χρόνια, λοιπόν, δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψιθυριζω πως τα καλυτερα ακομα δε μας τα εδειξες ,και στα ευχομαι!!!
    Τουρτιτσα δε θα φαω γιατι με εχει ο δοκτορας σε προγραμμα .Next year!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημιουργικά και όλο και καλύτερα σε κάθε ανάρτηση ακόμα κι αν είναι φορές που νιώθω ότι στερεύω ή είναι σκόρπιες και ασυνάρτητες σκέψεις! Κάθε φορά επανέρχομαι

    Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο σε νιώθω...Συνέχισε να γράφεις,μας φτιάχνεις τη μέρα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μίλα ψιθυριστά! Κάποιος ονειρεύεται....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...